Azərbaycanım



Azərbaycanım

Sinəsində min gül bitən
Torpaq mənim,
Dərə mənim,
Dağ mənimdi.
Axşam sabah bülbül ötən,
Allı-güllü bağ mənimdi.
Orda, cücərmişəm bitmişəm orda
Qoyuna, quzuya getmişəm orda.
Oylağım olubdu dağlar, dərələr
Bulaqlar, çeşmələr, xoş mənzərələr
Orda dişəribdi ilk məhəbbətim
Dildən dilə düşüb sözüm, söhbətim
Orda bir gözələ könül vermişəm,
Orda gül dərmişəm, çiçək dərmişəm
Ana torpaq
qan veribdi,
can veribdi,
nəfəs verib,
həvəs verib mənə orda
əməllərim gönçələnib yenə orda.
Onu yada versəm əgər
Dilim-dilim doğranım mən,
Qayalara çırpılım mən,
Sünbül kimi qırpılım mən.
Anam qədər əziz olan
Südüm kimi təmiz olan
O torpağa qurban olum.
Qucağında nemət olan,
bağca-bağa qurban olum
Hər tərəfin gülşən olsun, ana yurdum
Oğlun, qızın qoy şən olsun, ana yurdum.
Bir gün səni bütöv görüm, ulu Azərbaycanım
Isti qoynu sərvət ilə dolu Azərbaycanım!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Sumqayıt haqqında şeirlər

N. Gəncəvinin əxlaqi-etik baxışları

Əvəz Mahmud Lələdağ Şeirləri