Əydi.


Əydi.


Məni qınamayın, əziz qızlarım,
Tarixim dolaşdı, gərdişim əydi.
Xətirli, hörmətli, təmiz qızlarım,
Bəxtim düyün düşdü, hər işim əydi.

Dərd məni haxladı ana bətnində
Qaldım dar ayaqda, qaldım çətində.
Həmdəmi ölməsin adi itin də
Dağ tək vüqarımı sirdaşım əydi.

Mənə olan sitəm göydənmi endi?
Çırağım qaraldı, ocağım söndü.
Halal duz-çörəyim zəhərə döndü,
Mizan-tərəzimi öz daşım əydi.

Böhtanla üstümə yağdı dolu tək,
Şərin pəncəsində oldum ölü tək
Əzəldən yol seçdim elin yolu tək,
Yurdun nizamını yurddaşım əydi.

Qonumu, qonşunu başıma yığdı,
Gördüm ki, hər yerdə daşım ağırdı.
Fikir eyləməkdən başım ağardı,
Qəddimi kaman tək “Dikdaşım” əydi.

Məni qınamayın, əziz qızlarım,
Tarixim dolaşdı, gərdişim əydi.
Xətirli, hörmətli, təmiz qızlarım,
Bəxtim düyün düşdü, hər işim əydi.

Dərd məni haxladı ana bətnində
Qaldım dar ayaqda, qaldım çətində.
Həmdəmi ölməsin adi itin də
Dağ tək vüqarımı sirdaşım əydi.

Mənə olan sitəm göydənmi endi?
Çırağım qaraldı, ocağım söndü.
Halal duz-çörəyim zəhərə döndü,
Mizan-tərəzimi öz daşım əydi.

Böhtanla üstümə yağdı dolu tək,
Şərin pəncəsində oldum ölü tək
Əzəldən yol seçdim elin yolu tək,
Yurdun nizamını yurddaşım əydi.

Qonumu, qonşunu başıma yığdı,
Gördüm ki, hər yerdə daşım ağırdı.
Fikir eyləməkdən başım ağardı,
Qəddimi kaman tək “Dikdaşım” əydi.


Məni qınamayın, əziz qızlarım,
Tarixim dolaşdı, gərdişim əydi.
Xətirli, hörmətli, təmiz qızlarım,
Bəxtim düyün düşdü, hər işim əydi.

Dərd məni haxladı ana bətnində
Qaldım dar ayaqda, qaldım çətində.
Həmdəmi ölməsin adi itin də
Dağ tək vüqarımı sirdaşım əydi.

Mənə olan sitəm göydənmi endi?
Çırağım qaraldı, ocağım söndü.
Halal duz-çörəyim zəhərə döndü,
Mizan-tərəzimi öz daşım əydi.

Böhtanla üstümə yağdı dolu tək,
Şərin pəncəsində oldum ölü tək
Əzəldən yol seçdim elin yolu tək,
Yurdun nizamını yurddaşım əydi.

Qonumu, qonşunu başıma yığdı,
Gördüm ki, hər yerdə daşım ağırdı.
Fikir eyləməkdən başım ağardı,
Qəddimi kaman tək “Dikdaşım” əydi.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Sumqayıt haqqında şeirlər

N. Gəncəvinin əxlaqi-etik baxışları

Əvəz Mahmud Lələdağ Şeirləri