Ata yurdu


Ata yurdu

Nə zaman ki,
Yolum düşür ata yurda,
Allah, Allah
Gözüm qalır qayalarda,
Dərələrdə,
Aynalaşan bulaqlarda,
Çeşmələrdə.
Nə zaman ki,
Yolum düşür ata yurda,
Elə bil ki, bu qururda,
Bu Vüqarda,
Ovlamışam mən heç harda
Nə zaman ki,
Yolum düşür ata yurda,
Üz görürəm insanlarda
Gözlərimin nuru artır,
Bir cazibə məni dartır
O dağların qucağına,
Şeir, sənət ocağına.
Gözü bağlı aparsalar
Əgər məni o yerlərə,
Çiçəyinin ətirindən,
Cığırların qırçın-qırçın
sətirindən,
Suların axışından,
Enişindən, yoxuşundan,
Tanıyıram Buzovyalı,
Gözəldağı,
Unutmaram,
Ulıularım uyuduğu o torpağı
Unutmaram onun halal çörəyini,
Unutmaram Arxalının küləyini,
O torpağın mayasıyla
Pərvazlanıb gülüm mənim,
Bulaqların laylasıyla,
Şirinləşib dilim mənim.
Dodağımın izi qalıb
Qayasının daş ovcunda.
Uşaqlığım buza dönüb
Sərt illərin qış ovcunda
Bax beləcə saydıqca mən
Saya gəlməz mənim dərdim,
Ürəyimdə dostluq əkdim,
qənim dərdim.
Ədalətin yaxasından,
Ilan dilli şər asılıb.
Ər oğullar itirmişəm,
Ürəyimdə yası qalıb.
Yadlar  məni boşaldıblar,
Misqal-misqal boşalmışam.
Doğma elin gül bağından,
Perik düşən quş olmuşam.
Dağlar məndən inciməsin,
Dönüb qəlbi daş  olmuşam.
Qınasa da ellər məni,
Diləyim var, Lələdağda
Əl dəyməyən bir qıraqda
Boynu bükük tək kol olam,
Yamacında cığır olam,
Qayasında sal daş olam,
Qartalına yoldaş olam.
Təki orda bulud olam.
Duman olam, yağış olam,
Həm yaz olam, həm qış olam.
Durna gözlü bulaq olam,
Dərddən, qəmdən uzaq olam,
Sazlı, sözlü qonaq olam
Məclis quram Ağbulaqda,
Dostlar ola sağım-solum,
Bir açıla əlim-qolum.
O torpaqda igidlərim ad çıxarıb,
O torpaqdan qəhrəmanlar
Qənim qovub, yad  çıxarıb,
Itiriblər ilim-ilim!
And içmişəm
Ana Vətən, ana dilim!
And içmişəm
Döyüşlərdə həlak olan
Oğulların məzarına,
And içmişəm
Gərdək qurub yol gözləyən
Gəlinlərin ismətinə, qız arına,
Yurdumuza göz dikəni,
Kim dağıtsa biz tikəni,
Iti gözlü şahin olub
Caynağıma alaram mən,
Didik-didik eləyərəm
Daşdan-daşa çalaram mən!!
Nə zaman ki,
Yolum düşür ata yurda,
Allah, Allah
Gözüm qalır qayalarda!



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Sumqayıt haqqında şeirlər

N. Gəncəvinin əxlaqi-etik baxışları

Əvəz Mahmud Lələdağ Şeirləri